تجهیزات نیروگاهی مپنا در کیش
نوشته شده توسط : azar yousefi

تجهیزات نیروگاهی مپنا در کیش

 

 

 

شرکت مپنااز سال 81تاکنون بااستفده از مهندسی معکوس/طراحی محصول ونوآوری مهندسان ایرانی موفق به ساخت تجهیزات حوزه انرژی شده است.

معاون تحقیق وتوسعه شرکت مپنا امروز درچهارمین همایش بین المللی وهشتمین همایش ملی مدیریت فناوری درجزیره کیش گفت:این شرکت سهم ویژه ای برای تحقیقات وهمکاری با مراکز پژوهشی کشور قائل است.

دکتر محسن حامدی خودکفایی وصادرات محصولات نیروگاهی را مستلزم افزایش بوجه های تحقیقاتی وحمایتهای مالی دولت از تحقیقات بنگاه های اقتصادی دانست وافزود:سهم بودجه تحقیقاتی کشور از تولید ناخالص ملی، کمتر از کشورهای ترکیه/هند وچین است.

وی گفت: در حالیکه سهم بودجه تحقیقات کشور از تولید ناخالص کشور 43صدم درصد است این مقدار برای ترکیه86صدم/هند81صدو چین یک و98صدم درصد است.

معاون تحقیق وتوسعه شرکت مپنابامرور بودجه های تحقیقاتی 50ساله کشور گفت:اگرمی خواهیم تولید فکرکنیم وخلاقیتهای دانشمندان جوان ایرانی را به کالای سرمایه ای تبدیل وتجاری سازی کنیم ،باید راهی بهتراز آنچه که در گذشته پیموده ایم را بپیماییم.

شرکت مپنا ، ۸۵درصد از ظرفیت نصب شده شبکه برق کشور، با بیش از ۵۶ هزارمگاوات و به ارزش قراردادی بالغ بر ۳۰ میلیارد دلار را مهندسی، تامین تجهیزات، احداث یا سرمایه‌گذاری می کند.

این شرکت ازآغاز تأسیس در سال ۷۱، ۱۰۰ طرح به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد یورو را در کارنامه خود ثبت کرده است. علاوه بر آن ۶۰ محصول گوناگون و ۸۵ نوع خدمات مختلف را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

چهارمین کنفرانس بین المللی و هشتمین همایش ملی مدیریت فناوری، با حضور كارشناسان و ميهمانان تور کیش و با موضوع 'نوآوری و تجاری سازی دانش و فناوری با تاکید بر نقش شبکه بنگاه های کوچک، متوسط، بزرگ و دانش بنیان10 و 11 آذردرجزیره ادامه دارد.





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تجهیزات نیروگاهی مپنا در کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: